به گزارش اکوایران، شرکت پتروشیمی جم پیلن از اتمام تعمیرات اساسی و در سرویس قرار گرفتن مجدد واحد تولیدی خبر داد.

بانک آینده اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل جدید خود را معرفی کرد. طبق اطلاعیه این بانک در سامانه کدال، آقای بهمن اسکندری به سمت مدیر عاملی این بانک منصوب شده است.

بانک تجارت بیان کرد به دلیل خروج احدی از اعضای هیأت مدیره بانک، تشریفات قانونی جهت معرفی و تکمیل اعضای هیأت مدیره در جریان بوده که تاریخ و محل برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده متعاقباً اعلام می شود.

شرکت آهن و فولاد ارفع دلیل افزایش 100 درصدی سود عملیاتی 6 ماهه نخست سال 1402 را، افزایش درآمد عملیاتی ناشی از افزایش مقدار فروش صادراتی و افزایش میانگین نرخ فروش دانسته است.

شرکت سیمان خوزستان نیز اعلام کرد افزایش سود عملیاتی در 6 ماهه منتهی به شهریور 1402 ناشی از افزایش نرخ فروش محصولات داخلی به سبب عرضه در بورس کالا و افزایش نرخ ارز در فروش محصولات صادراتی بوده است.

شرکت کمباین سازی ایران افزایش تعداد تولید و نداشتن تعهدات سنواتی با قیمت قبل و هم چنین دریافت مجوز افزایش نرخ فروش را از دلایل رشد سود خود عنوان کرده است.

شرکت بازرگانی و تولیدی مرجانکار از عدم ارائه پیشنهاد از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی در مزایده  ماشین آلات تولید خرپا فلزی خبر داد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد با توجه به اخبار منتشره در فضای مجازی و درخواست سازمان بورس مبنی بر بررسی تجدید ارزیابی دارایی ها، این موضوع در حال بررسی کارشناسی بوده و به محض تهیه گزارش های مربوطه، تصویب هییت مدیره و اخذ تاییدات لازم اطلاع رسانی خواهد شد.

شرکت  ایران دارو بیان کرد نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوزهای سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

شرکت گروه دارویی برکت که پیش از این از فروش 22.5% از سهام شرکت بیوسان فارمد خبر داده بود، مبلغ فروش، بهای تمام شده و سود شناسایی شده را اصلاح کرد. مبلغ معامله 608 میلیارد تومان، بهای تمام شده 119 میلیارد تومان و سود واگذاری مبلغ 489 میلیارد تومان اعلام شده است.

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو از انعقاد قرارداد فروش انواع ماشین آلات معدنی و راهسازی با اشخاص حقوقی به مبلغ 205 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت  سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از  عدم حضورشرکت کننده در مزایده  عرضه 47.56 درصد سهام شرکت فرعی خوراک دام پارس (سهامی عام) خبر داد.

شرکت خدمات فنی فولاد یزد از شرکت در مناقصه تامین نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خبر داد.

اما هیئت مدیره "کهمدا" افزایش سرمایه 64 درصدی این شرکت را تایید کرد.

سازمان بورس نیز مجوز افزایش سرمایه نمادهای کپشیر و امین صادر کرد.