به گزارش اکوایران، شرکت پتروشیمی پردیس با نماد شپدیس از توقف بخشی از فعالیت های شرکت به دلیل محدودیت مصرف گاز و کاهش ظرفیت تولید خبر داد.

شرکت مخابرات ایران از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی خود خبر داد. این شرکت در پاسخ به سوال زمان افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها بیان کرد اقدامات لازم از ابتدای آذر 1401 شروع و در حال انجام است. با توجه به حجم بالا و فرآیند پیچیده ارزش گذاری دارایی های شرکت زمان زیادی در این خصوص صرف خواهد شد.

شرکت بین المللی توسعه ساختمان (ثاخت) بیان کرد پیرو مصوبه شرکت سرمایه گذاری غدیر در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های بلند مدت، موضوع در هیأت مدیره مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

شرکت ماشین سازی اراک (فاراک) عنوان کرد مجمع عمومی فوق العاده در خصوص انحلال شرکت شیرآلات ماشین سازی گداختار اراک سهامی خاص (از شرکتهای زیر مجموعه ماشین سازی اراک که 50.5 درصد از سهام شرکت فوق را دارا می باشد)  تشکیل و پس از بحث و بررسی موضوع انحلال شرکت فوق، مقرر شد که شرکت فوق منحل گردد.

همچنین این شرکت از انعقاد قرارداد ساخت 30 دستگاه برج و قطعات دفنی توربین بادی، ملحقات و بالابر با شرکت فن آوران انرژی پاک خبر داد.

شرکت کلر پارس از  اجرای عملیات نوسازی واحد پرکلرین از تاریخ 21آذرماه خبر داده است.

بیمه سینا در خصوص صورت های حسابرسی شده 6 ماهه توضیح داد. وسین در مورد عدم تجدید ارزیابی زمین اعلام کرد به دلیل ابهام در موضوع معافیت مالیاتی تجدید و استعلام از سازمان امور مالیاتی و عدم دریافت پاسخ اقدامی جهت تجدید ارزیابی دارایی ها صورت نپذیرفت. در صورت رفع ابهام در این خصوص اقدام خواهد شد.

شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک دلیل رشد بیش از 30 درصدی سود عملیاتی نیمه نخست را اثر افزایش فروش دانسته است.

شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان (زماهان) از برگزاری مزایده جهت فروش یک باب ساختمان اداری و مسکونی در استان کرمان خبر داد.

شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس در نظر دارد از طریق آگهی عمومی نسبت به خرید یک شرکت سهامی عام در حوزه فعالیت ثبتی ساختمان که در تهران به ثبت رسیده و مشکل بیمه و مالیاتی نداشته و دارای فعالیت خاصی نبوده یا فعالیت محدودی دارد و همچنین دارای ترازنامه شفاف و حسابرسی شده باشد اقدام نماید.

شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران از  فروش بخشی از واحدهای زون D پروژه مرکز شهر اندیشه به مبلغ 132 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر جهت باطله برداری و استخراج سنگ آهن به میزان تقریبی 1.85 میلیون متر مکعب مربوط به معدن سنگ آهن گزستان مناقصه برگزار می کند.

شرکت پتروشیمی مارون در خصوص دلایل کاهش سود خالص در نیمه نخست سال را افزایش هزینه خوراک ناشی از نرخ و تسعیر ارز، کاهش سود ناشی از توقف تولید به دلیل تعمیرات اساسی، افزایش هزینه های مالی و کاهش درآمدهای غیرعملیاتی مطرح کرده است.

شرکت صنعت روی زنگان نیز دلایل صورت های 6 ماهه حسابرسی شده را افزایش مبلغ فروش آهک هیدراته و سایر محصولات عنوان کرده است.

بیمه نوین نیز دلیل افزایش زیان نیمه اول سال را اصلاح ذخیره مطالبات مشکوک الوصول طبق نظر حسابرس اعلام کرده است.

اما نمادهای وبرق، شصدف، شتهران و فروژ پیشنهاد افزایش سرمایه را مطرح کردند.

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 1060 شلعاب را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و نماد ولساپا، فالوم، کفپارس و بکابل نیز از محل سود انباشته را صادر کرده است.