به گزارش اکوایران؛ سهام شرکت خدمات فنی فولاد یزد در بازار پایه زرد فرابورس ایران با نماد خفولا شناخته می‌شود. ارزش بازاری سهام شرکت خدمات فنی فولاد یزد در حال حاضر هزار و 349 میلیارد تومان بوده و سهام این مجموعه از شناوری بالایی برخوردار است. بزرگ‌ترین سهامدار عمده شرکت خدمات فنی فولاد یزد دو شخص حقیقی هستند و پس از آن شرکت هنر نوین پارسیان بیشترین سهام خفولا را تحت اختیار دارد.

زمینه فعالیت شرکت خدمات فنی فولاد یزد ارائه خدمات فنی از جمله واگذاری بهره برداری بارگیری، تأمین کارگر، اجاره تجهیزات صنعتی و ارائه خدمات مربوطه به مناقصه‌های برنده شده توسط شرکت است. با توجه به روند فعالیت شرکت خدمات فنی فولاد یزد، گزارش‌های افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب کدال که اخبار مناقصه در آن منتشر می‌شوند؛ از اهمیت بالایی برخوردارند و تأثیر بسزایی بر روند درآمدزایی خفولا دارند. نکته قابل توجه دیگر مناقصه‌هایی است که خفولا در آن شرکت می‌کند که تنها به صنعت فولاد مربوط نیست. به عنوان مثال یکی از آخرین مناقصه‌هایی که خفولا در آن شرکت کرده است مربوط به انجام امور مراقبت و نگهداری از فضای سبز فرودگاه استان کرمان است که توسط اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان به مناقصه گذاشته شده است.

رشد درآمدزایی خفولا در آذر ماه 1402

شرکت خدمات فنی فولاد یزد در 9 ماهه سال جاری 59 میلیارد تومان فروش داشته است. درآمد 4 ماهه ابتدایی امسال خفولا در محدوده 4 میلیارد تومانی بوده است اما از مرداد ماه درآمد خفولا به سطح 6 میلیارد تومان رسیده که تا آبان ماه تداوم داشته است. رشد درآمدزایی 94 درصدی خفولا در آذر ماه با توجه به روند اخیر این شرکت احتمال تداوم درآمدزایی این شرکت را در این سطح به نظر می‌رساند.

نماد "دالبر" 400 میلیارد تومان اوراق مرابحه منتشر می‌­کند

 صورت‌های سود و زیانی فصلی خفولا در سال‌های گذشته گاهی نشان از زیان ناخالص و خالص فصلی داشته است. شرکت خدمات فنی فولاد یزد در سال 1400 و 1401 به طور متوسط از حاشیه سود ناخالص 3 درصدی و حاشیه سود خالص 4 بهره می‌برد.

حاشیه سود ناخالص فصلی شرکت خدمات فنی فولاد یزد در 9 ماهه سال جاری به طور متوسط 12 درصد بوده و حاشیه سود خالص فصلی خفولا در 9 ماهه سال 1402 به طور متوسط 20 درصد بوده است. درآمدزایی شرکت خدمات فنی فولاد یزد در 9 ماهه سال جاری به نسبت 9 ماهه ابتدایی سال قبل 42 درصد افزایش داشته و سود خالص خفولا نیز در این 9 ماهه به نسبت 9 ماهه ابتدایی 1401 افزایش 91 درصدی داشته است.

کاهش چشمگیر فروش ماهانه نماد معاملاتی «نوری»

021012روی خوش حقیقی‌ و حقوقی به حساب کارگزاری‌ها