به گزارش اکوایران، شاخص‌های بازار سرمایه در حالی روز گذشته نیز با افت مواجه بودند که توالی روزهای منفی به عدد 7 رسیده و از آنجا که ریسک‌های سیاسی هنوز بالاست و از طرفی شاخص کل روز گذشته در آستانه از دست دادن کانال 2.1 میلیون واحد کار خود را تمام کرد بعید نیست که طی امروز یا روزهای آینده این حمایت نیز از دست برود.

محدودیت دامنه نوسان به مثبت و منفی 1درصد که به اعتقاد اکثریت کارشناسان اقدام به موقع و درستی ارزیابی می‌شد امروز 8روزه می‌شود و این موضوع بازار سرمایه را راکد و به حالت نیمه‌تعطیل درآورده است. روز گذشته ارزش معاملات خرد رکورد پایین‌ترین میزان از فروردین 99 را شکست تا گواهی باشد بر هر چه قفل‌تر شدن صف‌های فروش.

در نتیجه این وضعیت راکد بازار سرمایه هر روز بیش از روزهای گذشته خاصیت نقدشوندگی خود را از دست می‌دهد، چنانچه در روز جاری شاهد حمایت‌های نقدی از بازار سرمایه باشیم می‌توان به جمع شدن برخی از صف‌های فروش امید داشت، در غیر اینصورت و با عنایت به اینکه بازار پرریسک سرمایه در این شرایط خریداری ندارد قفل صف‌های فروش باز نشده باقی می‌ماند و خروج نقدینگی نیز وارد نهمین روز متوالی خود خواهد شد.