به گزارش اکوایران، محمدجواد کرمی، نایب‌ رییس اتحادیه نانوایان سنتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی اظهار داشت: هزینه کنجد از نان در سامانه مدیریت هوشمند نان (نانی‌نو) منفک و برای دو نان سنگک و بربری امکان اضافه کردن کنجد فراهم شده است.

کرمی در ادامه تاکید کرد: نرخ هر واحد کنجد با وزن 10 گرم، یک‌هزار و 500 تومان تعیین شده است و برای هر نان بربری امکان اضافه کردن یک تا دو واحد کنجد و برای نان سنگک امکان اضافه کردن یک تا سه واحد به‌درخواست مشتری فراهم شده است.

نایب‌رئیس اتحادیه نانوایان سنتی ادامه داد: بر این اساس حداکثر امکان افزایش قیمت ناشی از کنجد برای نان بربری 3 هزار تومان و برای نان سنگک 4 هزار و 500 تومان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: با این کار خریداران خود می‌توانند تعداد واحد کنجد برای نان را تعیین و پرداخت کنند. اضافه کردن کنجد به نان راهکاری برای جبران هزینه‌های تولید نانوایان بود که با این اقدام به‌دنبال جلوگیری از آن هستند؛ هرچند به‌نظر می‌رسد که این طرح به نتیجه مطلوب نرسد.

photo_2024-09-10_17-15-02

خبر مرتبط
لواش، بربری و سنگک تهرانی گران شد/ سنگک ساده 5 هزار تومان

اکوایران: بر اساس اعلام رئیس اتحادیه نانوایان سنتی کشور نرخ نان سنتی در استان تهران افزایش یافت.

تغییر سنجش قیمت کنجد

روز گدشته -19 شهریور- فاطمه نظری، رییس اتحادیه نانوایان سنتی تهران ضمن اعلام افزایش نرخ نان سنتی در استان تهران از تغییرات شکل‌گرفته در سنجش قیمت کنجد نیز خبر داده بود. قیمت نان از سال ۱۴۰۰ تاکنون در تهران تغییر نکرده بود.

پیش‌تر قیمت نان در استان‌های مختلف کشور اصلاح شده بود.