به گزارش اکوایران، ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناخته می‌شود، کسی که مدیریت شرکت خودروسازی تسلا را بر عهده دارد.

او سال گذشته با خرید شرکت توییتر حسابی جنجال‌آفرین شد. جنجال اخیرش، تغییر نام توییتر و لوگوی پرنده آبی به «ایکس» بود. حالا دیگر شرکت توییتر را با نام و حرف «ایکس» می‌شناسند.

اخیرا ماسک دیدارهایی با رهبران سیاسی جهان داشته که درک از این چهره را هم تغییر داده است. برای مثال او طی یک سال گذشته، فقط سه بار با امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه دیدار کرده است.

رهبران سیاسی مختلف جهان از جمله یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی، جورجیا ملانی، نخست‌وزیر ایتالیا، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه و نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند از ایلان ماسک دعوت کرده‌اند تا در کشورشان سرمایه‌گذاری کند و کارخانه تسلا را در سرزمین آن‌ها راه بیندازد.

تحرکات اخیر ماسک و دیدارهایی که با رهبران سیاسی داشته در کنار اقداماتی که طی یک سال اخیر در رابطه با توئیتر انجام داده، چهره او را از نابغه‌ای که زمانی به عنوان فردی اثرگذار روی جلد مجله تایم قرار گرفته بود به یک سلبریتی تبدیل کرده است. حالا همه ماسک را به عنوان یک فرد مشهور می‌شناسند، چهره‌ای که متفاوت از ثروتمندانی نظیر جف بزوس، مدیرعامل آمازون یا مارک زاکربرگ، مدیر شرکت متا است.

در این ویدیو از دیدارهای ماسک با رهبران سیاسی و درخواست‌های این سیاستمداران از ماسک آگاه شوید.