ایران خودرو در حالی از جدیدترین طرح فروش خود رونمایی کرده اند که به نظر این طرح فروش فوق العاده نقطه عطفی در فروش فوق العاده این خودروساز باشد.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در این طرح فروش ۵ محصول خود را عرضه کرده است. نگاهی به لیست خودروهای عرضه شده در این فروش فوق العاده نشان می دهد چرا این طرح فروش خاص است.

غول آبی جاده مخصوص در این طرح فروش، پژو پارس سال سفارشی مدل ELX با موتور XU7P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P، پژو پارس با موتور TU5، پژو ۲۰۷ دو رنگ با گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته و پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما (شیشه ای) و گیربکس دستی را در دسترس متقاضیان قرار دادند.

بنابراین عرضه این خودروها در قالب یک طرح فروش را می توان ویژگی خاص سی و هفتمین فروش فوق العاده ایران خودرو قلمداد کرد. تمام خودروهای عرضه شده در این فروش فوق العاده در فروش های پیشین این خودروساز، مدال پرطرفدارترین محصول را به سینه زدند.

پژو پارس TU5 در آخرین عرضه خود توانست نزدیک به دو میلیون و ۵۵۰ هزار نفر متقاضی را به صف کند. پژو پارس سال مدل  ELX نیز نزدیک به دو میلیون و ۱۴۰ هزار متقاضی داشت.

نکته دیگری که سبب خواهد شد تا این فروش فوق العاده خاص شود به بازه زمانی امکان ثبت نام متقاضیان مربوط می شود. در فروش های فوق العاده پیشین ایران خودرویی ها یک بازه زمانی سه روزه را برای متقاضیان در نظر می گرفتند اما در این فروش فوق العاده متقاضیان فرصت دارند تا پنج روز در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو ثبت نام کنند.

به نظر می رسد با توجه به محصولات عرضه شده و همچنین بازه پنج روزه برای ثبت نام این فروش فوق العاده با استقبال زیاد متقاضیان روبرو شود. البته نباید از نظر دور داشت که هر چه میزان استقبال از فروش فوق العاده افزایش یابد با توجه به محدودیت های موجود در عرضه به همان میزان شانس برنده شدن کاهش میابد.

اما قیمت و رنگ های عرضه شده محصولات ایران خودرو در این فروش فوق العاده چگونه است؟

غول آبی جاده مخصوص پژو پارس سال سفارشی مدل ELX با موتورXU7P با قیمتی حدود ۲۰۹ میلیون تومان و با رنگ های سفید، مشکی متالیک و خاکستری متالیک در دسترس متقاضیان قرار داد. پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P نیز با همان رنگ های مدل ELX و با قیمتی حول و حوش ۱۸۵ میلیون تومان در این طرح فروش حاضر است. پژو پارس با موتور TU5 نیز در این فروش فوق العاده حدود ۱۷۷ میلیون تومان قیمت خورده و طرفداران این خودرو می توانند از میان رنگ های سفید، مشکی متالیک، آبی رویال متالیک، نقره متالیک و خاکستری متالیک دست به انتخاب بزنند. پژو ۲۰۷ دو رنگ با گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته با رنگ های سفید با سقف قرمز و مشکی با سقف قرمز قابل خریداری است. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص این محصول نوبرانه خود را با قیمتی حدود ۳۱۸ میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان عرضه کرده است. پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما (شیشه ای) و گیربکس دستی با قیمتی حدود ۲۳۶ میلیون تومان با رنگ های سفید، نقره متالیک، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، آبی کاسپین و قرمز دو پوششه از سوی مشتریان قابل خریداری است.

همچنین این طرح برای مادران دارای دو فروزند و بیشتر نیز فعال است و آنها می توانند در بازه زمانی تعیین شده به سایت ایران خودرو مراجعه و شانس خود را برای در اختیار گرفتن خودرو از طریق این طرح فروش بیازمایند.