آخرین جلسه بورس کالا نشان می دهد پنج خودروی سواری امکان عرضه در بورس کالا را پیدا کردند.

براساس اطلاعات منتشر شده خودروهای هایما در دو مدل S7 و S5 از گروه ایران خودرو، لاماری ایما از گروه آرین پارس موتور، دایون Y5 از گروه خودروسازی ایلیا، وانت دو کابین کاپرا از گروه بهمن موتور خودروهایی هستند که به لیست خودروهای عرضه شده در بروس کالا اضافه شدند.

پیش تر سه محصول شرکت کرمان موتور شامل خودروهای سواری JAC S5 ،JAC J4و وانت KMC-T۸، سه محصول شرکت بهمن موتور شامل وانت کارا تک کابین و دو کابین، فیدلیتی و دیگنیتی و یک محصول گروه خودرویی سایپا یعنی شاهین خبر داده بود.

علاوه بر خودروهای یاد شده بهمن موتورهایی تواستند مجوز عرضه کامیونت ۶ تن فاو تایگر (Tiger V) و کشنده تک محور CA4180 از گروه سیباموتور، کامیون فورس و امپاور برای عرضه در بورس کالا عرضه کردند.

عرضه این خودروها در بورس کالا به معنای آن است که متقاضیان این خودروها دیگر نیازی نیست از مسیر قرعه کشی نسبت به خرید این خودروها اقدام کنند.

در اردیبهشت امسال، خودرو کارا متعلق به بهمن موتور برای نخستین بار در بورس کالا عرضه شد که در مجموع ۵۸ دستگاه خودرو کارا دو کابین و ۴۵ دستگاه کارا تک کابین در تالار خودرو بورس کالا معامله شد. اما بعد از ان وزارت صمت با ارسال نامه ای به بورس کالا جلوی عرضه خودرو در بورس را گرفت. قرار است اولین عرضه خودرو در بورس کالا توسط بهمن موتور برای سه محصول ، فیدلیتی تیپ 1، فیدلیتی تیپ 2 و دیگنیتی از 26 مردادماه امسال در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

 


 نظر شما درباره قیمت و طرح کنونی بنزین یارانه‌ای چیست؟ در نظر سنجی اکوایران در لینک زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید:
نظرسنجی قیمت بنزین