رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از لغو جلسه امروز درباره عرضه محصولات خودروساز در بورس کالا خبر داد. این جلسه در حالی لغو شده که پیش تر اخباری درباره برگزاری جلسه خودرویی به میزبانی وزارت اقتصاد و دارایی منتشر شده بود. قرار بود در این جلسه علاوه بر وزیر اقتصاد و دارایی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضای شورای رقابت و اعضای شورای عالی بورس حضور داشته باشند. اما آن طور که مجید عشقی اعلام کرد به دلیل حضور پیدا نکردن برخی از اعضای شورای عالی بورس به زمانی دیگر موکول شده است. مجیدی عشقی گفت  این موضوع جزئیات زیادی دارد اما درحال مذاکره با شورای رقابت هستیم تا دستورالعملی که درحال آماده‌سازی آن هستند طبق کالاهایی باشد که در سال‌های گذشته به آن وارد (کالاهایی مانند مواد پتروشیمی، محصولات فولادی و ...) شدند.

رییس سازمان بورس و اوزاق بهادار ادامه داد: البته شورای رقابت هنوز وارد جزئیات نشده و کلیات را تصویب کردند اما این موضوع زمان‌بر خواهد بود.  امیدواریم باهماهنگی که ایجاد می‌شود صنعت لطمه نبیند و بتواند محصولات خود را با قیمت‌های بازار بفروشد. 

عشقی تاکید کرد سعی می‌کنیم دغدغه‌های دوستان را لحاظ کنیم اما تا جمع‌بندی موضوع خیلی طول نمی‌کشد.  سعی می‌کنیم مقررات شورای رقابت هم نقض نشود اما عرضه‌ها آغاز می‌شود.  این مدیر بورسی با رد توقف فروش بورسی خودرو گفت نمی‌توان با قطعیت درباره توقف عرضه ها صحبت کرد، عرضه‌ها ادامه دارد؛  درمورد یکی - دو خودرو که دوستان نظر دارند درحال مذاکره هستیم.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار توپ را به زمین شورای رقابت پرتاب کرد و گفت در میان اعضای شورای رقابت درمورد عرضه خودرو در بورس کالا، اختلاف نظر جدی وجود دارد،  بنابراین نظرات باید جمع‌بندی شود.