به گزارش اکوایران؛ رشد قیمت خودرو در بازار امروز در حالی صورت گرفت که فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می کردند با توجه به نوسان اندک نرخ دلار در دو روز گذشته امروز بازار شکل کاهشی به خود گیرد، اما افزایشی شدن بازارهای مالی دیگر مانند طلا و سکه موجب شد تا این پیش‌بینی محقق نشود. از سوی دیگر رشد قیمت در بازار در حالی رقم خورد که امروز مصوبه واردات خودرو از مناطق آزاد ابلاغ شد، اما همانطور که ورود خودروهای وارداتی نتوانست بازار خودرو تحت تاثیر قرار دهد این مصوبه نیز نتوانست بازار خودرو را کاهشی کند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 557 میلیون تومان شد و رشد 7 میلیونی داشت. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با رشد 3 میلیونی در بازار 324 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار 331 میلیون تومانی شد و رشد 2میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 325 میلیون قیمت خورد و رشدی2میلیونی داشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار با افزایش 4 میلیون تومانی داشت و 321 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم افزایش3میلیونی داشت و در بازار 324 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا اکو 25