به گزارش اکوایران؛ تداوم کاهش نرخ دلار یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت خودرو در بازار را به آن نسبت می دهند، عاملی که موجب شد تا امروز محصولات سایپا افت قیمت را تجربه کنند. رصد بازار نشان دهنده آن است که بیشترین افت قیمت در میان محصولات سایپا امروز به «شاهین» رسید و این خودرو کاهشی 30 میلیونی داشت، اما در جایگاه دوم «تیبا2 معمولی» قرار داشت که با افت 16 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شده است.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 608 میلیون تومان شد و افت 30 میلیونی داشت. براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز «ساینا» هم با کاهش 5 میلیونی در بازار 355 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» در بازار 368 میلیون تومانی شد و افت 2 میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 355 میلیون قیمت خورد و افت 4 میلیونی داشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار افت 4 میلیون تومانی داشت و 352 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم کاهش 16 میلیونی داشت و در بازار 356 میلیون تومان دست به دست شد.

اکو سایپا 15