به گزارش اکوایران؛ فعالان بازار خودرو معتقدند افزایش نرخ دلار که استارت آن از روز گذشته زده شده بود رشد قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار را به همراه داشت. براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد 2 تا 120 میلیون تومان راهی بازار شدند و پس از «دنا پلاس توربو اتوماتیک» که بیشترین رشد قیمت در بازار را به خود اختصاص داده بود امروز شاهد افزایش 55 میلیونی قیمت «هایما S7 پلاس» در بازار بودیم.  

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » با افزایش 2 میلیون تومانی در بازار 475 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و «هایما S7پلاس» هم امروز افزایش 55 میلیونی را به خود اختصاص داد و در بازار یک میلیارد و 550 میلیونی شد.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 710 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 15 میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در بازار 680 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد 15 میلیونی را تجربه کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 850 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 18 میلیون تومانی را تجربه کرد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 700میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 46 میلیونی داشت.

ایران اکو 23