به گزارش اکو ایران، مدیرعامل ایران خودرو گفت این خودروساز رانا، تارا، آریسان و هایما را در دسترس متقاضیانی قرار می دهد که قصد دارند محصول انتخابی خود را تغییر دهند.

آن طور که علیمردان عظیمی می گوید عرضه خودروهای جایگزین تا پایان سال جاری ممکن خواهد بود. نکته قابل توجه در اظهارات مدیرعامل ایران خودرو این است که این خودروساز در لیست محصولاتی که در بزرگترین طرح پیش فروش خودرو در تیر رس متقاضیان قرار داده بود، جایی برای رانا در نظر نگرفته بود اما حال که قصد تا امکان تغییر محصول را برای مشتریان فراهم کند، رانا را به لیست خودروهای جایگزین اضافه کرده است. به احتمال زیاد رانا در دو مدل رانا پلاس و رانا پلاس با سقف پانوراما و گیربکس 6 سرعته دستی عرضه خواهد شد.  

ایران خودرویی ها در اولین دور از فروش خودرو با مکانیزم نوبت دهی 15 محصول خود را از سبد محصولاتی انتخاب کرده و در اختیار متقاضیان قرار دادند.

تارا با گیربکس دستی، دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس دستی، دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک، دنا پلاس، وانت آریسان 2، سمند سورن پلاس بنزینی، سمند سورن پلاس دو گانه سوز، پژو 207 TU3، پژو 207 با گیربکس دستی، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک، پژو پارس با موتور XU7P، پژو پارس ELX با موتور XU7P، پژو پارس سفارشی با موتور XU7P، هایما S7 با موتور توربو شارژ و هایما S5 با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک را عرضه کردند.

مشخص نیست که چرا ایران خودرویی ها رانا را در اولین طرح پیش فروش با مکانیزم نوبت دهی به سبد محصولاتی خود اضافه نکرده بودند اما حال که با نارضایتی برخی از متقاضیان روبرو شده قصد دارند تا از طرفیت این محصول سدان خود استفاده کنند بلکه بتوانند دل مشتریان را به دست بیاوردند.