به گزارش اکوایران؛ براساس ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران ‌خودرو امروز افزایش 3 تا 20 میلیونی داشتند و «دنا پلاس» تنها محصول پرطرفدار ایران خودرو محسوب می شود که با کاهش قیمت راهی بازار شد.

به گفته فعالان بازار خودرو افزایش قیمت دلار در بازار امروز عمده دلیل رشد قیمت خودرو محسوب می‌شود و با این شرایط این رشد توانست نوار کاهش چندین روزه قیمت را پاره کرد.  

براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S5 پلاس» در بازار رشد 20 میلیونی داشت و بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد. «راناپلاس» هم رشدی 8 میلیونی داشت و به این طریق رتبه دوم بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.    رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 525 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته رشد 5 میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 190 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و رشدی 20 میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز رشد 8 میلیونی را تجربه کرد و در بازار با قیمت 440 میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 602میلیون تومان قیمت گذاری و افت 3 میلیونی را ثبت کرد؛ براساس ارزیابی‌ها دنا پلاس تنها خودرویی بود که در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز افت قیمت داشت.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز رشد قیمت داشت و در بازار افزایش 3میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 803 میلیون تومان رسید. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 900 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

ایران 23 اکو