به گزارش اکو ایران، مدیر سامانه یکپارچه گفت: نتایج دور دوم فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه طی هفته جاری به دارندگان خودروهای فرسوده اعلام خواهد شد.

آن طور که مهدی تقدسی می گوید روند پایش اطلاعات متقاضیان خرید خودرو در طرح خودروهای فرسوده ادامه دارد و به‌محض نهایی‌شدن اطلاعات نتایج در هفته جاری در سامانه یکپارچه بارگذاری خواهد شد.

24 خرداد سال جاری نتایج دور دوم فروش خودرو با مکانیزم بدون قرعه کشی برای متقاضیان عادی مشخص شد. اما مادران دارای دو فرزند و همچنین دارندگان خودروهای فرسوده خبری از نتایج این دور از فروش خودرو مطلع نشدند. به نظر می رسد علاوه بر دارندگان خودروهای فرسوده، مادران دارای دو فرزند و بیشتر هم این هفته در جریان نتایج قرار گیرند. مشخص نیست محصولات عرضه شده به مادران و دارندگان خودروهای فرسوده امسال تحویل داده می شود یا آنکه این دو گروه از متقاضیان نیز باید تا سال 1403 منتظر دریافت خودرو بمانند.

دور دوم فروش خودرو از روز 20 اردیبهشت امسال آغاز شد و این ماراتن خودرویی در روز 24 خرداد 1402 با اعلام نتایج به متقاضیان عادی پایان یافت. خودروسازی سایپا به همراه  کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور در این طرح فروش حاضر بودند. چهار خودروساز یاد شده 27 محصول خود را پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش قرار داده تا مشتریان بتوانند از میان آنها خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.  

خودروسازی سایپا با عرضه 15 محصول در صدر جدول عرضه قرار دارد. مدیران خودرو در جایگاه دوم قرار دارد. کرمان موتور و فردا موتور به طور مشرک روی سکوی سوم قرار دارند.