به گزارش اکو ایران، ایران خودرو با انتشار اطلاعیه از عرضه هایما S7 پلاس در پاییز سال جاری خبر داد. ایران خودرو قصد دارد تا این محصول مونتاژی خود را به متقاضیانی تحویل دهد که در دور اول فروش خودرو با مکانیزم نوبت دهی شرکت کرده و برای این خودروی SUV (شاسی بلند) نام نویسی کرده بودند. آبی های جاده مخصوص برای آن دسته از متقاضیانی که موعد تحویل این عضو خانواده هایما پاییز 1402 در نظر گرفته شده بود، پیامک ارسال کرده اند. تحویل هایما S7 پلاس برای خریداران این خودرو می تواند خبر خوبی باشد و آنها بعد از بیش از سه ماه که از نام نویسی برای خودروی مورد نظرشان گذشته می توانند آن را تحویل گیرند. 

ایران خودرویی ها از متقاضیانی که پیامک دریافت کرده اند خواسته تا مبلغ حدود یک میلیارد و 7 میلیون تومان را به حساب این خودروساز واریز کند و منتظر باشند که خودروی خود را در پاییز 1402 تحویل گیرند.

ایران خودرو در دور جدید تحویل این خودروی چینی مونتاژی خود قصد دارد تا آن را در پنج رنگ به خریداران تحویل دهد. این رنگها عبارتند از سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای و ذغالی.

با توجه به اینکه خودروسازان به طور معمول خودروهای ثبت نامی را در هفته چهارم آخرین ماه از هر فصل تحویل می دهند بنابراین ثبت نام کنندگان هایما S7 پلاس در دور اول فروش سامانه یکپارچه با مکانیزم نوبت دهی باید در هفته پایانی آذر سال 1402 منتظر دریافت خودروی مورد نظر خود باشند. البته این احتمال نیز وجود دارد که مدیران فروش ایران خودرو این عضو خانواده هایما را زودتر از موعد پیش بینی شده به متقاضیان تحویل دهند.

بررسی قیمت هایما S7 پلاس مدل 1402 در بازار نشان می دهد این خودرو هم اکنون با قیمتی حول و حوش یک میلیارد و 340 میلیون تومان در بازار حضور دارد. بنابراین خریداران این خودرو سودی حدود 340 میلیون تومانی را به حساب خود واریز می کنند.