به گزارش اکو ایران، دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، فونیکس تیگو 7 پرو و هایما S5 اتوماتیک با گیربکس 6 سرعته محصولاتی بودند که با افت قیمت روبرو شدند.

آن طور که اطلاعات منتشر شده توسط کارنامه نشان می دهد، دیگنیتی پرایم در سر لیست خودروهایی قرار داشت که امروز سقوط قیمت را تجربه کردند. این خودروی SUV (شاسی بلند) بیش از دو درصد قیمت خود را از دست داد. خریداران می توانستند با پرداخت حدود یک میلیارد و 505 میلیون تومان این خودرو را خریداری کنند.

دیگر عضو خانواده دیگنیتی یعنی مدل پرستیژ این خودرو نیز رتبه دوم جدول افت قیمت را به خود اختصاص داد. این خودرو از سوی فروشندگان با قیمتی حدود یک میلیارد و 885 میلیون تومان در بازار موجود بود.

در میان محصولات برند فونیکس تنها تیگو 7 پرو افت قیمت را در کارنامه خود ثبت کرد. این خودرو با قیمت نزدیک به یک میلیارد و 580 میلیون تومان در بازار داد و ستد می شد.

اما افت قیمت خودروهای مونتاژی فقط شامل محصولات برندهای خودروساز خصوصی نبود و ایران خودرویی ها نیز که با برند هایما در بازار خودروهای مونتاژی حضور دارند طمع افت قیمت را چشیدند. هایما S5 اتوماتیک با گیربکس 6 سرعته با کاهشی حدود 5 میلیون تومان به نسبت روز گذشته با قیمت حول و حوش یک میلیارد و 205 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار داشت.

باقی محصولات موجود در بازار با همان قیمت های روز گذشته از سوی فروشندگان در بازار عرضه شدند و در مجموع بازار خودروهای مونتاژی روز آرامی را سپری کرد.

قیمت خودروهای مونتاژی 12 شهریور 1402