به گزارش اکوایران؛ فعالان بازار خودرو معتقدند سیگنال‌های مثبت و منفی اخبار سیاسی عامل سردرگمی این بازار بوده است، روندی که موجب شده تا بازار شکل افزایشی خود را حفظ کرده و با این شرایط شاهد تداوم رشد قیمت در بازار خودرو باشیم.  

افزایش نرخ دلار یکی دیگر از دلایلی است که فعالان بازار خودرو تداوم افزایش قیمت در بازار را به آن نسبت می‌دهند.  براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S5 پلاس» در بازار رشدی 22 میلیونی داشت و بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد این خودرو رو گذشته هم با افزایش 20 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «سمند سورن پلاس» در بازار امروز تغییر قیمت نداشت و 580 میلیون تومانی ماند، از سوی دیگر «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 212 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 22 میلیونی را تجربه کرد. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم در بازار امروز رشد 5 میلیونی داشت و 505 میلیون تومان قیمت خورد و با این شرایط به باشگاه نیم میلیاردی‌ها پیوست.

در میان خانوداه دنا هم امروز «دناپلاس» در بازار 640 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 5میلیونی داشت، از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز 820 میلیون تومانی شد و رشدی 5 میلیونی را تجربه کرد. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناراما اتومات» بدون تغییر 795 میلیون تومانی ماند.

ایران اکو 22