به گزارش اکو ایران، ایران خودرو اعلام کرد از امروز تا زمان تکمیل ظرفیت خودروی آریسان 2 دوگانه سوز را به صورت قسطی در دسترس خریداران قرار می دهد.

این خودروی تجاری سبک با قیمت حدود 383 میلیون تومان در سبد محصولاتی ایران خودرو قرار دارد. اما ابی های جاده مخصوص حاضرند تا در قبال دریافت 237 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت این محصول دوگانه سوز خود را به متقاضیان واگذار کنند.

خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص قصد دارد تا در طرح فروش قسطی وانت آریسان 2 دوگانه سوز ، این محصول خود را با رنگ های خاکستری، عنابی، مشکی و نقره ای عرضه کند. البته متقاضیانی می توانند در این طرح فروش نام نویسی کنند که دارای چک بنفش صیادی باشند و وضعیت اعتباری آنها نیز نزد بانک مرکزی سفید باشد.

متقاضیان الباقی قیمت خودروی خریداری شده را باید طی سه فقره چک در زمان تشکیل پرونده به ایران خودرو پرداخت کنند. مبلغ هر یک چک ها حدود 62 میلیون تومان است. تاریخ سررسید چک های واگذار شده به ایران خودرویی ها به ترتیب 30 اردیبهشت 1403، 30 آبان 1403 و 30 اردیبهشت 1404 است.

آبی های جاده مخصوص وعده داده اند از زمان تکمیل پرونده خودروی مورد نظر را طی 45 روز کاری به متشریان تحویل خواهند داد.

نکته قابل توجه برای متقاضیان این است که آنها چنانچه در طرح های پیشین  خودرو خریداری کرده یا دارای پلاک فعال هستند می توانند بی دغدغه وانت اریسان 2 دوگانه سوز را به صورت قسطی از مسیر این طرح فروش در اختیار بگیرند.