به گزارش اکوایران؛ هرچند امروز پرطرفدارهای ایران خودرو روند کاهشی به خود گرفته بودند و افزایش قیمتی نداشتند، اما سایپایی‌ها قیمت‌گذاری مثلثی را انتخاب کردند و با این شرایط در کنار رشد، طعم افت و ثبات قیمت را چشیدند.

براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدارSX» رشدی 3 میلیونی داشت و «تیبا هاچ‌بکEX» هم با افزایش 2 میلیونی راهی بازار شد. از سوی دیگر امروز خانواده کوییک با افت یک تا 2 میلیون در بازار قیمت‌گذاری شدند و «شاهین» و «ساینا» هم در بازار تغییر قیمت نداشتند.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 589 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما خانواده کوییک امروز افت قیمت داشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 345 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با کاهش یک میلیونی 346 میلیونی شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز خانواده تیبا رشد قیمت داشتند، با این شرایط «تیبا صندوقدارSX» در بازار 336 میلیون تومان گذاری شد و «تیبا هاچ‌بک» هم با افزایش 2 میلیونی343 میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» امروز بدون تغییر در بازار 336 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکوووو 0000 17