به گزارش اکوایران؛ براساس ارزیابی بازار امروز برخی از محصولات سایپا با افت یک میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند و خانواده کوییک و ساینا تغییر قیمت نداشتند.

فعالان بازار خودرو معتقدند سردرگمی به وجود آمده در بازار موجب شده تا در کنار کاهش معامله شاهد تغییر اندک قیمتی در این بازار باشیم. اما اینکه چه عاملی این سردگمی را رغم زده فعالان بازار خودرو به طرح جدید فروش در سامانه یکپارچه خودروسازان اشاره کرده و معتقدند بازار گوش به اخبار سپرده و این امر سردگمی آن را به همراه داشته است.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 596 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افزایش 7 میلیونی داشت. خانواده کوییک هم امروز افزایش یک میلیونی قیمت داشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 346 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم 347 میلیونی شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز خانواده تیبا هم رشد قیمت داشتند و هم ثبات قیمت را تجربه کردند، با این شرایط «تیبا صندوقدارSX» در بازار 336 میلیون تومان گذاری شد و تغییر قیمت نداشت، اما «تیبا هاچ‌بک» افزایش 2 میلیونی 345 میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» امروز رشد یک میلیونی داشت و در بازار 337 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکوووو 22