به گزارش اکوایران؛ براساس ارزیابی بازار امروز سایپایی‌ها تغییر قیمت نداشتند و در میان پرطرفدارهای ایران خودرو هم امروز خانواده دنا شکل کاهشی داشتند و «تارا اتوماتV2» هم افت 2 میلیونی را در بازار تجربه کرد.

ثبات در کنار کاهش اندک قیمت در بازار موجب شد تا امروز شاهد رکود شدید در بازار خودرو باشیم، بطوریکه فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که امروز خرید و فروش در کمترین میزان صورت گرفته و این امر موجب شده تا بازار نوسان شدید را تجربه کند.

از سوی دیگر امروز دلار هم نوسان اندک قیمتی داشت و به گفته فعالان بازار خودرو این نوسان هم بر قیمت خودرو در بازار اثرگذار بوده است.

23 اکو

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو 206 دنده‌ای» در بازار 480 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت «هایما S8 پلاس» هم بدون تغییر یک میلیارد و 665 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تارا اتوماتV2» در بازار کاهش 2 میلیونی داشت و در بازار امروز 770 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد خانواده دنا هم امروز کاهش قیمت داشتند و با این شرایط «دنا پلاس 6دنده توربو» در بازار 736 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 2 میلیونی را تجربه کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم 801 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 3 میلیونی داشت. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار 610 میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت.

23 اکوووو

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ای R»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 593 میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر راهی بازار شدند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 346 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم 347 میلیونی شد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت امروز خانواده تیبا هم ثبات قیمت را تجربه کردند، با این شرایط «تیبا صندوقدارSX» در بازار 334 میلیون تومان گذاری شد و تغییر قیمت نداشت و  «تیبا هاچ‌بک» هم 343 میلیون تومان قیمت‌ خورد. از سوی دیگر «ساینا دنده‌ایS» هم امروز بدون تغییر 336 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.