به گزارش اکوایران؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد سایپایی‌ها امروز کاهش 2 میلیون تومان و افت یک میلیونی قیمت داشتند و بیشتر محصولات این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند. همچنین یکی از خودروهای سایپا هم رشد قیمتی یک میلیون تومانی داشت.

سردرگمی قیمت در بازار سایپایی‌ها در حالی امروز رقم خورد که دلار همچنان بدون تغییر است و از سوی دیگر سامانه یکپارچه خودروهای داخلی از روز گذشته به روی خودروهای داخلی باز شده است، با این حال محصولات سایپا روی خوشی به باز شدن این سامانه نشان ندادند و با این شرایط امروز «کوییک دنده‌ایS» کاهش قیمت داشت و «کوییک دنده‌ایR» هم با رشد در بازار قیمت گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX» ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 588 میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما خانواده کوییک در کنار رشد،‌ کاهش قیمت هم داشتند. با این شرایط قیمت «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 355 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد یک میلیون تومانی داشت، اما «کوییک دنده‌ایS» در بازار 350 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 2 میلیونی داشت.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشتند و «تیبا صندوق‌دار» 335 میلیونی ماند و«تیبا 2 معمولی» هم  342 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین از ثبات قیمت «ساینا دنده‌ای S» حکایت دارد، این خودرو امروز 360 میلیون تومان قیمت‌ خورد و تغییر قیمت نداشت.

اکو 21