به گزارش اکو ایران، اطلس G محصول جدید خودروسازی سایپا با موعد تحویل 90 روزه به مادران واگذار می شود. نارنجی های جاده مخصوص در دومین طرح فروش محصولات خود از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با مکانیزم بدون قرعه کشی، اطلس G را در دسترس متقاضیان قرار دادند.

حال این خودروسا اعلام کرده محصول جدید خود را برای آن دسته از مادران دارای دو فرزندی که خرداد امسال برای اطلس G نام نویسی کرده بودند و 29 آذر سال جاری از این خودروساز پیامک دریافت کردند می توانند نسبت به تکمیل فرآیند نام نویسی خود اقدام کنند.

خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص برنامه ریزی کرده تا اطلس G را در رنگ های مشکی، نوک مدادی، مشکی – کرم، سفید – مشکی، سفید – قرمز، نقره ای – مشکی، کرم – مشکی و سبز – مشکی

در دسترس مادران دارای دو فرزند قرار می دهد.

قیمت نهایی اطلس G حدود 406 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. هنوز اطلس G به بازار نیامده بنابراین قیمت بازاری آن مشخص نیست. پیش بینی می شود با توجه به اینکه به طور معمول خودروهای جدید با استقبال روبرو می شود، مادرانی که قصد فروش خودروی تحویلی خود را در بازار داشته باشند می توانند روی سود آن حساب کنند.  

با توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که نمایندگان مجلس آن را در تاریخ 19 آبان 1400 تصویب کرد شرکت های خودروساز موظف شدند تا 50 درصد ظرفیت فروش خود را در اختیار مادرانی قرار دهند که دو فرزند یا بیشتر دارند و فرزند دوم آنها بعد از تاریخ تصویب این قانون به دنیا آمده است، قرار دهند.