به گزارش اکو ایران، فروش قسطی جک J4 توسط کرمان موتور آغاز شد. براساس اطلاعیه ای که این خودروساز خصوصی منتشر کرده این محصول سدان شهری خود را با پیش پرداخت های 400 میلیون تومانی و 500 میلیون تومانی به متقاضیان واگذار خواهد کرد.

جک J4 در کارخانه با قیمت حدود 765 میلیون و 900 هزار تومان برای متقاضیان فاکتور می شود. کرمان موتوری ها برای آن دسته از متقاضیانی که پیش پرداخت 400 میلیون تومانی را انتخاب می کنند امکان پرداخت اقساط در سه بازه زمانی 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه مهیا شده است. اما چنانچه متقاضی باشید که پیش پرداخت 500 میلیون تومانی را انتخاب کنند دست شما برای پرداخت اقساط بازتر خواهد بود. مدیران فروش این خودروساز خصوصی برای پیش پرداخت های 500 میلیون تومانی علاوه بر سه بازه زمانی که ذکر شد، بازه زمانی 48 ماهه را نیز تدارک دیده اند.

این شیوه منعطف فروش کرمان موتور این گمانه را مطرح کرده که استقبال متقاضیان از این طرح فروش قسطی بالا باشد.

آن طور که در اطلاعیه کرمان موتور تاکید شده متقاضیان باید مبلغ اقساط را در قالب چک و هر سه ماه یکبار پرداخت کنند.

البته کرمان موتور توضیحی درباره رنگ های در نظر گرفته برای جک J4 در این طرح فروش قسطی نداده است. این طرح فروش از چهارم دی 1402 آغاز شده و به نظر می رسد تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه داشته باشد. کرمان متوری ها متعهد شده اند خودروهای عرضه شده در این طرح فروش قسطی 10 روزه تحویل مشتریان خود دهد. مدیران فروش بهمن موتور تاریخ اولین چک متقاضیان خرید قسطی جک J4 را 25 بهمن 1402 مشخص کرده اند.

جک J4 مدل 1402 در بازار با قیمتی حدود 735 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد. همین خودرو با مدل 1401 حول و حوش 15 میلیون تومان از مدل 1402 ارزان تر است و متقاضیان می توانند با پرداخت مبلغی نزدیک به 715 میلیون تومان این خودرو را خریداری کنند.

با توجه به اینکه کرمان موتوری ها جک J4 را به صورت اقساطی در دسترس متقاضیان قرار می دهند این اتفاق می تواند سبب ایجاد رقابت میان این خودرو با محصولات ایران خودرو و سایپا با گیربکس اتوماتیک شود. دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک، شاهین با گیربکس اتوماتیک و تارا با گیربکس اتوماتیک محصولاتی هستند که ناخواسته وارد رقابت با جک J4 شدند.

فروش قسطی جک J4 می تواند بخشی از تقاضا برای سه خودرو با گیربکس اتوماتیک ایران خودرو و سایپا را به سمت خود جلب کند. بنابراین فروشندگان دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک، شاهین با گیربکس اتوماتیک و تارا با گیربکس اتوماتیک از این طرح فروش قسطی کرمان موتور ترسیده اند.