به گزارش اکو ایران، اطلاعات منتشر شده در سایت کدال سازمان بورس نشان می دهد ژارس خودرویی در جدیدترین فروش برلیانس الباقی قطعات این خودرو را به کمک اهرم مزایده به متقاضیان واجد شرایط واگذار کرد.

اعضای خانواده برلیانس به عنوان محصول مونتاژی در سبد محصولاتی پارس خودرو حضور داشتند. این خانواده خودرویی چینی با بازگشت تحریم ها در سال 97 به ناچار با پارس خودرو قطع همکاری کرده، چمدان های خود را بستند و از کشور رفتند.

پارس خودرویی ها تا جایی که امکان داشت و قطعات موجود در انبارهایشان اجازه می دهد تولید اعضای خانواده برلیانس را در دستورکار داشتند و به تعهدات خود در این ارتباط عمل کردند.

بررسی تولید و عرضه برلیانس توسط پارس خودرو نشان می دهد این خودروساز تا پایان آذر سال گذشته به رغم اینکه تولید برلیانس نداشته اما پنج دستگاه از اعضای خانواده برلیانس را برای مشتریان فاکتور کرده است.

حال این خودروساز به این نتیجه رسیده که قطعات باقی مانده از محصولات برلیانس را طی یک مزایده واگذار کند. البته این مزایده در شرایطی از سوی پارس خودرو برگزارشده که این خودروساز همچنان نسبت به ارائه خدمات پس از فروش برای برلیانس های فروخته شده به خریداران تعهد دارد.

بررسی قانون خدمات پس از فروش نشان می دهد شرکت های خودروساز به ازای هر مدل محصولی که به بازار عرضه می کنند باید به مدت 10 سال خدمات پس از فروش ارائه دهند.

براساس اطلاعیه منتشر شده پارس خودرویی ها در سایت کدال نتایج مزایده فروش قطعات مازاد برلیانس توسط این خودروساز که در 13 دی امسال برگزار شد بعد از بررسی پیشنهادهای مطرح شده توسط این خودروساز در تاریخ 27 دی 1402 اعلام خواهد شد.

فروش قطعات برلیانس توسط پارس خودرو را می توان جدیدترین شیوه فروش برلیانس توسط پارس خودرو قلمداد کرد که اعضای این خانواده خودرویی چینی را به صورت تکه تکه واگذار می کند.