به گزارش اکوایران؛ فعالان بازار خورو معتقدند ورق در بازار خودرو برگشته و در دو روز گذشته شاهد آرامش در این بازار بوده‌ایم.

به گفته فعالان بازار خودرو در روزهای اخیر خریداران از بازار فاصله گرفته‌‌اند و با این شرایط معامله در بازار خودرو به کمترین میزان خود رسیده است.

کاهش قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که امروز دلار در بازار شکل صعودی قابل توجهی داشت، اما بازار خودرو خلاف جهت این افزایش حرکت کرد و نشان داد که تمایلی به همراستایی با نرخ دلار ندارد.

براساس ارزیابی بازار در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس توربو اتوماتAT » با کاهش 13 میلیونی بیشترین میزان کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و «پژو207 دنده‌ای» هم با کاهش 6 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر امروز «هایماS8 » و «پژو 206 دنده‌ای» در بازار تغییر قیمت نداشتند.

 قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8 »، «تارا اتوماتV2 » ، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو 206 دنده‌ای» در بازار 540 میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. «هایما S8 پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 870 میلیون تومان قیمت خورد. اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» پس از چند روز رشد قیمت امروز کاهش قیمت را تجربه کرد و 885 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» 920 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 5 میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» با کاهش 13 میلیونی در بازار 940 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز پژو «207 دنده‌ای» هم در بازار 706 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش 6 میلیونی داشت.

اکووو 27