به گزارش اکوایران؛ براساس رصد بازار می‌توان گفت امروز تیبا هاچ‌بک ده میلیون گران شد و بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد. «شاهینG» هم افزایش 4 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر امروز «کوییک دنده‌ایR» امروز شکل کاهشی داشت و سایر محصولات سایپا تغییر قیمت نداشتند.  

برخی فعالان بازار خودرو معتقدند تدوام رشد نرخ دلار در روزهای اخیر یکی از دلایلی است رشد قیمت را به آن نسبت می‌دهد، اما برخی دیگر معتقدند نابسامانی در بازار دلیل این تغییرات شده است.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 664 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 4 میلیونی را تجربه کرد. اما خانواده کوییک امروز در بازار با نوسان قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 390 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 5 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک دنده‌ایS» در بازار بدون تغییر 393 میلیون تومانی شد.همچنین «تیبا صندوق‌دار» امروز 380 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم 385 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 10 میلیونی را تجربه کرد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز امروز 400 میلیون تومان قیمت‌ خورد و تغییر قیمت نداشت.

untitled