به گزارش اکو ایران، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت جانبازان 70 درصد تا فردا فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی نسبت به نام نویسی برای محصولات عرضه شده اقدام کنند.

آن طور که مهدی تقدسی گفت جانبازان 70 درصد از چهار بهمن می توانستند نسبت به ثبت تقاضای خود برای خریداری کردن خودروهای وارداتی اقدام کنند.

براساس اعلام سامانه یکپارچه فروش خودرو جانبازان 70 درصد ویژه می توانند خودروهای عرضه شده تا سقف قیمتی 35 هزار یورویی را انتخاب کنند.  جانبازان 70 درصد غیر ویژه باید سقف قیمت خودروی انتخابی خود را 30 هزار یورو در نظر بگیرند و جانبازان 50 درصد تا 69 درصد به عنوان دسته سوم نیز می توانند خودروهایی با سقف قیمتی 25 هزار یورویی را برای خرید انتخاب کنند.

افزایش سقف قیمتی خودروهای عرضه شده به جانبازان در شرایطی است که متقاضیان عادی خودروهای وارداتی باید خودروهایی را منظر داشته باشند که قیمت آنها 20 هزار یورو یا کمتر باشد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی گفت بعد از جانبازان 70 درصد متقاضیان 50 درصد تا 69 درصد می توانند از میان خودروهای عرضه شده، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نکته ای که جانبازان باید در نظر داشته باشند این است که چنانچه خودرویی را انتخاب کنند اما خودروی مورد نظر آنها کف تقاضا را به لحاظ تیراژ پوشش ندهند شرکت های واردکننده نمی توانند آن خود را عرضه کنند و جانبازان باید نسبت به تغییر خودروی خود اقدام کنند.

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از 10 بهمن 1402 تا 13 بهمن 1402 برای جانبازان 50 درصد تا 69 درصد در دسترس خواهد بود. سقف قیمتی خودروهایی که در دسترس این جانبازان قرار می گیرد نیز 25 هزار یورو در نظر گرفته شده است.