به گزارش اکو ایران، رنو کولئوس مدل 2024 در دسترس جانبازان با درصد جانبازی 50 درصد تا 69 درصد قرار گرفت. حضور یک محصول از برند رنو در حالی در میان محصولات عرضه شده به جانبازان قرار دارد که خبری از محصولات دیگر برند خودروساز فرانسوی یعنی پژو نیست.

مدیران سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی هفت محصول را در دستری جانبازان یاد شده قرار دادند.

ب ام وی 116، مینی کوپر، تویوتا کمری، تویوتا فرانتلندر، نیسان آلتیما، فیات تیپو سدان و رنو کولئوس خودروهایی هستند که جانیازان واجد شرایط می توانند از میان آنها دست به انتخاب بزنند.

حضور رنو در میان برندهای جهانی خودروساز که در دسترس متقاضیان قرار گرفته در شرایطی است که پیش تر سیاست گذار خودرویی به طور صریح اعلام کرده بود دو برند خودروساز فرانسوی در صورتی که تحریم های اقتصادی رفع شود دیگر جایی در میان شرکای تجاری شرکت های خودروساز ندارند. همچنین در آیین نامه اجرایی واردات خودرو نیز به طور شفاف اعلام شده بود خودروسازانی که در دوران تحریم بازار ایران را ترک کردند، حق ورود محصولاتشان وجود ندارد.

اشاره آیین نامه اجرایی واردات خودرو دو خودروساز فرانسوی یعنی پژو و رنو بودند.

اما حالا شاهد هستیم که به رغم تهدیدات صورت گرفته برند رنو توانسته خود را در میان برندهای خودروساز که محصولاتشان در دسترس جانبازان 50 درصد تا 69 درصد قرار گرفته، جای دهند.

با توجه به لغو ممنوعیت داد و ستد خودروهای عرضه شده به جانبازان این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد حضور محصولات برندهای جهانی خودروسازی در بازار باشیم که محصولاتشان به جانبازان عرضه شده است.

بنابراین بازار چشم انتتظار است تا رنو کولئوس 2024 در تیررس انتخاب مشتریان قرار گیرد. محصولات حاضر در سبد محصولاتی رنو، خاطرات خوشی را برای متقاضیان ایران به همراه داشته اند. رنو کولئوس در بازار خودروهای وارداتی جایگاه خاصی داشته و این خودروی SUV (شاسی بلند) طرفداران خود را داشته است.

ورود رنو کولئوس می تواند طرفداران این خودرو را به خط کند البته مشروط به اینکه تیراژ تقاضا به تعدادی باشد تا مدیران صمت زیر مجوز ورود این خودروی فرانسوی را امضا کند.