به گزارش اکوایران، بررسی بازار نشان می‌دهد که در میان خودروهای مونتاژی و داخلی مورد ارزیابی امروز تنها 3 خودرو افزایش قیمت و مابقی کاهش و یا ثبات داشتند.

در حالی که بسیاری انتظار داشتند افزایش نرخ دلار و بازارهای موازی، به طور مستقیم بر بازار خودرو تاثیر بگذارد، اما روند بازار نشان می‌دهد این افزایش در اکثر خودروهای داخلی و مونتاژی چندان محسوس نبوده است.

از سوی دیگر امروز ایران خودرو تاریخ قطعی قرعه‌کشی مرحله جدید خودروهای پیش‌فروش را اعلام کرد که به گفته فعالان بازار خودرو این امر بر نوسانی و انتظاری شدن بازار اثرگذار بوده است.

 بررسی بازار نشان می‌دهد بیشترین کاهش و افزایش قیمت امروز به «هایما S7پلاس» و «پژو پارس LX» مدل 1402 رسید و این دو خودرو تغییر 5 میلیون تومانی را تجربه کردند. «کوییک دنده‌ایS» هم امروز افتی 3 میلیون تومانی در بازار داشت.  

قیمت محصولات ایران خودرو

بر اساس گزارش سایت کارنامه و باما قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو i207اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار امروز 905 میلیون تومان قیمت خورد و تغییری نداشت. بررسی بازار نشان می‌دهد «پژو  207 اتوماتیک TU5P» هم بدون تغییر در بازار 865 میلیون تومان قیمت خورد. امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 5 میلیون تومانی داشت. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 895 میلیون تومانی ماند. «رانا پلاس» هم در بازار 620 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، اما «پژو پارسLX» مدل 1402 هم در بازار 850 میلیون تومان قیمت خورد و افزایش 5 میلیونی داشت.

اکو 7

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 703 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد یک میلیون تومانی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد ثبات و افت قیمت بودند، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 هم در بازار 410 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، اما «کوییک‌R اتومات» با کاهش 2 میلیون تومانی 538 میلیون تومانی شد، از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 408 میلیون قیمت خورد و کاهش 3 میلیونی داشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 415 میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و افت 2 میلیونی داشت. اما «اطلس» با افزایش 5 میلیونی در بازار 520 میلیون تومانی شد.

اکووو 7