به گزارش اکوایران، فعالان بازار خودرو معتقدند تعطیلات پیش رو موجب شد تا بازار خودرو از ثبات خارج شده و نوسانات قیمتی تشدید شود، با این شرایط امروز هم شاهد تنوع قیمت در بازار بودیم.

به گفته فعالان بازار خودرو در کنار تعطیلات هفته پیش رو، امروز نرخ دلار در کنار سایر بازارهای موازی هم در یک دامنه نوسان قرار داشتند و بسیاری تصور می‌کردند با این شرایط شاهد افت یا ثبات در بازار خودرو باشیم، اما بررسی نشان می‌دهد، امروز برخی خودروها رشد قیمت داشتند.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز «رانا پلاس» در بازار رشدی 10 میلیون تومانی داشت و «هایما S7پلاس» هم با افزایش 5 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد. «کوییک‌R اتومات» هم با کاهش 7 میلیونی قیمت خورد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو i  207اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

امروز «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار امروز 905 میلیون تومان قیمت خورد و تغییری نداشت. بررسی بازار نشان می‌دهد «پژو  207 اتوماتیک TU5P» هم  در بازار 861 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 4 میلیونی داشت. براساس این گزارش امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و 605 میلیون تومان قیمت خورد و افزایش 5 میلیون تومانی داشت. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 890 میلیون تومانی قیمت خورد و 5 میلیون کاهش قیمت داشت. «رانا پلاس» هم در بازار 630 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 10 میلیونی تومانی داشت، اما «پژو پارسLX» مدل 1402 هم در بازار 850 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اکو 10

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 705 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 2 میلیون تومانی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد ثبات و افت قیمت بودند، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 هم در بازار 410 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، اما «کوییک‌R اتومات» با کاهش 7 میلیونی 531 میلیون تومان شد، از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار 409 میلیون قیمت خورد و افزایش یک میلیونی داشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 414 میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و افت یک میلیونی داشت. اما «اطلس» با کاهش 5 میلیونی در بازار 515 میلیون تومانی شد.

اکووو 10