منتخبان دومین فروش فوق العاده ایران خودرو بعد از افزایش قیمت کارخانه ای در آذرماه مشخص شدند. این دور از فروش فوق العاده ایران خودرو بیش از سه میلیون و 500 هزار نفر شرکت کردند.

غول آبی جاده مخصوص در این طرح فروش 4 محصول خود را عرضه کرد. مجموعه عرضه آبی های جاده مخصوص در این دور از فورش فوق العاده 5 هزار و 500 دستگاه بود.

اما ایران خودرویی ها کدام محصولات را در بیست هفتمین فروش فوق العاده در ویترین خود قرار دادند؟

پژو 207 با سقف شیشه ای (پانوراما)، دنا پلاس توربو شارژ با گیربکس اتوماتیک، رانا پلاس با سقف پانوراما و سمند سورن پلاس در این دور از فروش فوق العاده عرضه شد.

سهم هر کدام از خودروهای یاد شده به ترتیب هزار و 500 دستگاه  پژو 207 با سقف شیشه ای (پانوراما)، هزار و 500 دستگاه رانا پلاس با سقف پانوراما، هزار و 500 دستگاه سورن پلاس و هزار دستگاه دنا پلاس توربو شارژ با گیربکس اتوماتیک بود.

فروش فوق العاده ایران خودرو

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط ایران خودرو پژو 207 با سقف شیشه ای (پانوراما) نزدیک به دو میلیون و 100 هزار نفر از متقاضیان را به خود جلب کرد. به عبارت دیگر نزدیک به 60 درصد افرادی که در این فروش فوق العاده ایران خودرو شرکت کردند به دنبال خرید این محصول هاچ بک (بدون صندوق عقب) بودند. بعد از آن سمند سورن پلاس با حدود 572 هزار مشتری در رتبه دوم جدول توزیع متقاضیان قرار گرفت. رانا پلاس با سقف پانوراما نیز نزدیک به 526 هزار متقاضی را به صف کرد و در قعر جدول تقاضا دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک با حدود 337 هزار متقاضی قرار داشت.

نتایج فروش فوق العاده ایران خودرو