از مهم‌ترین موضوعات امروز رسانه‌ها می‌توان به دیدار نمایندگان رهبری با مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان اشاره کرد. رییس هیات اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان در دیدار با عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت اهل تسنن زاهدان تاکید کرد: با مجرمان و عوامل ناامنی در سیستان و بلوچستان مماشات نخواهد شد و کسانی که تحت تاثیر هیجانات قرار گرفته‌اند به زودی آزاد می‌شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری ادامه داد: خواسته مقام معظم رهبری این بود تا بر اساس آنچه از واقعیت‌ها به دست می‌آید عمل شود که بررسی‌ها صورت گرفت و حاصل آن در شورای عالی امنیت ملی جمع بندی و تصمیماتی اتخاذ گردید. بنابر گزارش پایگاه خبری جماران، مولوی عبدالحمید نیز در این دیدار تاکید کرد: نماینده مقام معظم رهبری، مسئولان استان، علما و طوایف سعی کردند تا امنیت استان خدشه‌دار نشود و مردم را دلداری دادیم که مسئولین رسیدگی می‌کنند و این رسیدگی طول کشید.

در شاهچراغ حادثه‌ای اتفاق افتاد و خیلی‌ها تسلیت گفتند اما حادثه‌ای به این بزرگی در زاهدان و خاش صورت گرفت اما هیچ کدام از مسئولان بلند پایه تسلیت نگفتند و انتطار این بود رئیس جمهور برای تفقد می‌آمد اما هیچکس تسلیت نگفت و کسی از بزرگان به استان سفر نکرد و برای همین مردم مقداری ناامید هستند. در برنامه امروز کیوسک این موضوع را بررسی کردیم.

چرایی قیمت گذاری دستوری، آخرین کشته‌های انفجار استانبول و آخرین وضعیت بهای گاز در کشور از دیگر تیترهایی بودند که در برنامه کیوسک امروز به آن‌ها پرداختیم.

منبع عکس: تسنیم