«همه نگران مهاباد»، عنوان گزارشی از روزنامه اعتماد است که در آن به علل ناآرامی‌ها در مهاباد پرداخته است، خبرنگار در این گزارش با جلال محمودزاده، نماینده مردم مهاباد در مجلس یازدهم گفت‌وگو کرده است. محمودزاده درخصوص بحران ۲ روزه مهاباد به این روزنامه گفته است: «برای پیگیری موضوع امروز نامه‌ای را خطاب به شمخانی نوشتم و از او خواستم که به ماجرای شهر مهاباد ورود کند و از نیروهای امنیتی بخواهند که با سعه صدر با مردم رفتار کنند. باید بررسی شود چه افراد و جریاناتی به شهر و مردم خسارت وارد ساخته‌اند». در برنامه امروز کیوسک این گزارش را بررسی کردیم. 

حمله موشکی و پهپادی به مقرهایی در کردستان عراق 

ایرنا نوشته است که منابع خبری از حملات موشکی و پهپادی به چند مقر در اربیل کردستان عراق از جمله در «کویسنجق» و منطقه «جیژنی» در نزدیکی شهر اربیل و نیز مقری در سلیمانیه خبر می‌دهند. منابعی در شبکه‌های اجتماعی عراقی از جمله «صابرین نیوز» یکشنبه شب اعلام کردند که مقرهای کومله در کویسنجق با ۴ موشک هدف قرار گرفته است.

خداحافظی احمد زیدآبادی با دنیای سیاست 

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار در یادداشتی تلگرامی با عنوان «لحظه خداحافظی» از دنیای سیاست خداحافظی کرد. او نوشت: «بازتاب مطلبی که خطاب به حامد اسماعیلیون نوشتم، مرا نسبت به آیندۀ این کشور از هر جهت روشن کرد؛ گرچه پیش از آن هم، برایم کم و بیش روشن بود. این لحظه، لحظه خداحافظی من با سیاستی است که می‌خواهد با این شیوه و روش پیش برود. من این صحنه را ترک می‌کنم، چون هیچ رگی در وجودم با آن سنخیت ندارد و با سرتاسرش بیگانه‌ام.»

در ادامه برنامه امروز، به نشست خبری تیم فوتبال ایران، آخرین وضعیت عکاسان بازداشتی و تحلیل حمیدرضا جلایی پور درباره اعتراضات اخیر پرداختیم.