ابراهیم رییسی، رییس جمهوری روز پنجشنبه برای اولین بار بعد از فوت مهسا امینی به کردستان سفر کرد. سفری که هرچند کانال تلگرامی ایرنا هدف آن را افتتاح پروژه‌های آبرسانی دانسته بود اما تعدادی از نمایندگان سابق کردستان در مجلس در گفت‌وگو با رسانه‌ها اهداف و انتظارات دیگری برای آن برشمرده بودند.

بعد از سفر رییس جمهوری، روزنامه‌های اصولگرا به آن واکنش نشان دادند و آن را بدون واسطه و بدون روتوش خواندند اما الیاس حضرتی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد در سرمقاله این روزنامه نظر دیگری در این خصوص دارد. 
 

در دیگ غذای دانشجویان چه خبر است؟ 
در بخش دیگری از کیوسک امروز، به ماجرای مسمویت غذایی دانشجویان در چند دانشگاه پرداختیم. ماجرایی که روزنامه فرهیختگان در گزارش خود با مرور سوابق مشابه نوشت، ماجرای مسمومیت‌های دانشجویان اتفاق جدیدی نیست: «خرداد امسال هم در چند دانشگاه نظیر فرهنگیان و امام صادق(ع) دیده شد.

اما فضاسازی‌های صورت‌گرفته در برخی کانال‌ها و شبکه‌های مجازی با کلیدواژه‌های مسمومیت «زنجیره‌ای» یا «عمدی» مساله‌ای نیست که در فضای کنونی و در آستانه اعلام ۱۶ آذر به‌سادگی از کنار آن عبور کرد و از بهره‌برداری‌های رسانه‌ای پیرامون آن غافل شد.»