به گزارش اکوایران، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این سوال اکوایران که آیا قوه قضائیه انتخابات اتاق بازرگانی را به رسمیت می‌شناسد یا خیر و موضع قوه قضائیه چیست؟ گفت: زمانی هست که رفع اختلاف انجام نمی‌شود و در حدود صلاحیتی که قانونگذار به واحد‌های قضایی مربوطه داده، اسباب دعوا حق دارند نسبت به موضوع نزاع ورود و طرح دعوا کنند؛ ماهم تکلیف داریم به موجب قانون اساسی مطابق قانون به آن رسیدگی کنیم و انشالله در حوزه اجرایی حل و‌ فصل شود و سمت ما نیایند اما اگر طرح دعوا شود تکلیف داریم رسیدگی کنیم.

ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش گفت: پرونده در مرحله دادسرا است و پرونده چون کیفری است باید تمام زوایا مورد توجه قرار گیرد. تا کنون چهار متهم حاضر در صحنه قتل به اعمال خود اقرار داشته‌اند و امارات (نشانه‌های) دیگری هم در پرونده بر ارتکاب قتل دلالت دارد. اظهارات متهمان با شرح معاینه جسد مقتولان از حیث صدمات وارده و علت تامه فوت مطابقت دارد.

ستایشی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی نیز گفت: اتهامات مصرحه در پرونده مورد بحث تحقیقات جامع، کامل صورت پذیرفته و پس از تحقیقات تفهیم اتهامات به عمل آمده است. پس از تفهیم قرارهای قانونی در خصوص فرد مورد نظر صادر شده است.