69 سفر داخلی، کارنامه ابراهیم رئیسی در این مدت بوده، از سفرهای استانی گرفته یا سفر به یک شهر برای افتتاح پروژه.

رئیسی سفرهای داخلی را از یکم تیرماه سال 1400 تنها چهار روز بعد از انتخابات شروع کرد. او به عنوان رئیس جمهور منتخب در میان مردم مشهد حضور یافت و سخنرانی کرد.

تا پایان آبان‌ماه سال 1402، رییس دولت بیشتر به خوزستان سفر کرده، این استان جنوبی نه تنها مقصد نخستین سفر استانی رئیسی بوده بلکه مجموعا هفت بار میزبان رئیسی و هیات دولت شده.

خراسان جنوبی، بوشهر، آذربایجان غربی،‌ کردستان، کرمان و شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران همچون رباط کریم، اسلامشهر و... مقصد دوم رئیسی بوده‌اند که رییس دولت، سه بار به این مقاصد سفر کرده.

در این مدت، 17 استان و شهر 2 بار و 13 استان و شهر هم یک بار میزبان رییس دولت و همراهان او بوده‌اند.

می‌توان گفت در این حدود 850 روز، ابراهیم رئیسی به تمامی استان‌های کشور سفر کرده، یعنی تقریبا هر 12 روز یک سفر داخلی داشته.

بررسی دو سال و چهار ماه نخست ریاست حسن روحانی حکایت از این دارد که رئیس جمهور سمنانی در این دوره زمانی حدود 45 بار تهران را به مقاصد داخلی و خارجی ترک کرده، به عبارتی تعداد سفرهای روحانی نصف سفرهایی بوده که رئیسی در دوره مشابه زمانی، انجام داده.

روحانی در دوره زمانی یاد شده 27 سفر داخلی داشته، نخستین سفر داخلی در آذرماه سال 1392 و به مقصد بوشهر انجام شده. این استان جنوبی بیشترین سهم از سفرهای رییس دولت وقت را به خود اختصاص داده و حسن روحانی 3 بار به این استان سفر کرده که البته سفر به عسلویه برای افتتاح پروژه نفت و گاز را هم شامل می‌شود. 

حسن روحانی در دوره زمانی یاد شده به بسیاری از استان‌های کشور تنها یک بار سفر کرده و سیستان و بلوچستان تنها استانی است که 2 بار میزبان رییس دولت وقت شده که یک بار آن به دلیل حضور رئیسی در چهابهار بوده.

او در 27 ماه ابتدایی فعالیت سفری به 9 استان کشور نداشته. کرمان، یزد، آذربایجان غربی، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، قزوین، اراک و کرمانشاه، استان‌هایی هستند که روحانی در دوره مورد بررسی، به آنها سفر نکرده است.