به گزارش اکوایران، جو بایدن و کمپین او در چند هفته گذشته به گروهی از رای‌دهندگان بدبین، یعنی دموکرات‌ها، نزدیک شده‌اند.

تلاش هدفمند او برای جذب پایگاه دموکرات، کمپینی را نشان می‌دهد که در حال حاضر بیشتر بر انرژی بخشیدن - یا بازپس‌گیری - حامیان اصلی خود متمرکز شده است تا پیشنهاداتی برای تغییر نظر رأی دهندگانی که هنوز تصمیم خود را نگرفته‌اند.

به گزارش آکسیوس، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که این استراتژی ممکن است کارساز باشد زیرا برخی از دموکرات‌ها شروع به بازگشتن به سمت رئیس جمهور کرده‌اند.

بایدن از انتقاد از ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مورد حقوق سقط جنین خود خواسته تا بخشش وام‌های دانشجویی گرفته تا اصرار برای اهداف جدید مربوط به محیط زیست، تلاش کرده است تا محبوبیت خود را در میان مترقی‌ها، جوانان و رنگین پوستان افزایش دهد.

بر اساس نظرسنجی‌ها، حمایت از بایدن در میان این رأی دهندگان به طور مداوم کمتر از سال 2020 بوده است.

بسیاری از تبلیغات بایدن، اسپانیایی‌ها و سیاه‌پوستان طبقه کارگر را نیز هدف قرار می‌دهند - بخش‌های کلیدی ائتلاف دموکرات که به نظر می‌رسد او در تلاش است تا در کنار خود نگه دارد.

کمپین همچنین تبلیغی را با تمرکز بر نگرانی‌های بسیاری از رای دهندگان - از جمله بسیاری از دموکرات‌ها - در مورد سن او اجرا کرده است. بایدن در آن تبلیغ مستقیماً در مقابل دوربین صحبت می‌کند.

در ماه آوریل، بایدن دو رویداد با سناتور مترقی برنی سندرز داشت.

این هفته، او از سندرز و الکساندرا اوکازیو-کورتز دعوت کرد تا به یک رویداد تغییرات آب و هوایی بروند.

استراتژی اخیر پس از آن صورت گرفت که نظرسنجی‌ها مکرراً نشان داد که دموکرات‌ها نسبت به بایدن کمتر از جمهوری‌خواهان درباره دونالد ترامپ مشتاق هستند.

نظرسنجی فوریه توسط نیویورک تایمز و کالج سینا نشان داد که 23 درصد از رای دهندگان دموکرات گفته‌اند که نسبت به بایدن مشتاق هستند، در حالی که 48 درصد از رای دهندگان اولیه جمهوری خواه گفته‌اند که مشتاق به رای دادن به ترامپ هستند.

نظرسنجی اخیر وال استریت ژورنال در ایالت‌های کلیدی نیز نشان داد که 30 درصد از مردان سیاه پوست گفته‌اند که قطعا یا احتمالاً به ترامپ رای خواهند داد.

دولت بایدن همچنین انبوهی از سیاست‌های چپ‌گرا را اعلام کرده است که از حمایت بالایی در میان حوزه‌های دموکرات برخوردار است.

او بارها به کارگران فولاد پنسیلوانیا قول داده است که صنعت فولاد ایالات متحده یک شرکت آمریکایی باقی خواهد ماند و تهدید کرده است که تعرفه‌های گمرکی بر فولاد و آلومینیوم چین را سه برابر خواهد کرد.

در ماه مارس، آژانس حفاظت از محیط زیست او قانون جاه طلبانه‌ای صادر کرد تا اطمینان حاصل شود که اکثر خودروهای جدید فروخته شده در ایالات متحده تا سال 2032 تماماً الکتریکی یا هیبریدی هستند.

سپس در اواسط آوریل، بایدن اعلام کرد که 7.4 میلیارد دلار دیگر از بدهی‌های دانشجویی را لغو خواهد کرد، که مجموعا 153 میلیارد دلار وام لغو شده برای 4.3 میلیون وام گیرنده خواهد بود.

چهار سال پیش، بایدن با برجسته کردن دوران طولانی خود در دنیای سیاست به عنوان یک دموکرات میانه رو که قادر به شکست دادن رئیس‌جمهور وقت، ترامپ بود، نامزدی حزبش را به دست آورد.

اما به عنوان رئیس جمهور، او به شدت به سمت چپ حرکت کرده و با فرانکلین روزولت مقایسه شده است.