به گزارش اکوایران، محمد رشیدی، عضو هیأت رئیسه مجلس از تشکیل آخرین جلسه مجلس یازدهم در عصر امروز (سه شنبه-خرداد) خبر داد.

بر این اساس اختتامیه مجلس یازدهم نیز امروز خواهد بود.

پیش از این سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس به ایسنا گفته بود که آخرین جلسه مجلس فردا چهارشنبه و به مدت یک ساعت است.

با توجه به تعطیلی چهارشنبه دوم خرداد به دلیل برگزاری مراسم تشییع رئیس جمهور کشور، جلسه مربوط به مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که بنا بود در این روز برگزار شود به امروز موکول شد.

زمان افتتاحیه مجلس دوازدهم 

گفتنی است مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم در روز دوشنبه (7 خرداد)، با حضور تمام نمایندگان جدید و همچنین مهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در پی سقوط بالگرد در منطقه ورزقان در استان آذربایجان شرقی، به شهادت رسید. در این حادثه، حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

خبر مرتبط
در سوگ ابراهیم رئیسی

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در پی سقوط بالگرد در منطقه ورزقان در استان آذربایجان شرقی، به شهادت رسید. در این بالگرد، حسین امیرعبدالهیان و سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی هم حضور داشتند که همگی به شهادت رسیدند.