به گزارش اکوایران، در حالی‌که حدود یک ماه دیگر آمریکایی‌ها باید پای صندوق‌های رای بروند و میان کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها و ترامپ، یکی را به عنوان رئیس‌جمهوری بعدی خود انتخاب کنند، ترامپ یک بار دیگر مورد ترور ناموفق قرار گرفته است.

در روز سیزدهم جولای ۲۰۲۴، ترامپ در حالی‌که در ایالت پنسیلوانیا مشغول سخنرانی برای هوادارانش بود، مورد سوءقصد قرار گرفت. در آن ترور، گوش تراپ بر اثر اصابت گلوله آسیب دید با این حال، اتفاقی برای او نیفتاد و از آن سوءقصد نجات پیدا کرد.

ترور نافرجام ترامپ باعث شد که محبوبیت زیادی در همان دوران پیدا کند و دموکرات‌ها با مشاهده وضعیت، فشار را به جو بایدن بیشتر کردند که در نهایت باعث شد بایدن جای خود را به هریس بدهد.

کمتر از یک هفته پس از نخستین مناظره هریس و ترامپ، اف‌بی‌آی در آمریکا خبر داده که جلوی دومین سوءقصد به جان ترامپ را گرفته است.

ترامپ که مشغول بازی گلف بوده، از مخفی شدنِ فردی در میان بوته‌ها بی‌خبر بوده است. با این حال، شاهدانی این فرد را شناسایی و معرفی می‌کنند. آن فرد به اسم رایان وزلی روت در حال حاضر دستگیر شده و پلیس در حال بررسی است تا از انگیزه‌های او مطلع شود.

ترامپ هم بلافاصله پس از این اتفاق، پستی منتشر کرده و از سلامت خودش خبر داده است.

در ویدیوی بالا به جزئیات بیشتر درباره این حادثه پرداخته شده و تصاویر این اتفاق آورده شده است.