به گزارش اکوایران؛ نگاهی به منحنی یک هفته‌ای بیت کوین نشان می‌دهد، در روزهای آتی دو اتفاق رقم خواهد خورد و در انتهای هر دو بازار با ریزش بیت کوین مواجه خواهد شد. صادق بهرامی تحلیلگر بازار دیجیتال به اکوایران گفت؛ پیش‌بینی می‌شود، در روزهای آتی یا قیمت بیت کوین از  20 هزار و 400 الی 20 هزار و 500 واحد نهایتا به  24 هزار  واحد برسد و سپس ریزش کند و یا اینکه پیش از رشد تا در چند روز آینده یا نهایتا تا یک هفته آینده ریزش کند.

بررسی منحنی‌های بیت کوین نشان می‌دهد، نمودار خط روند فعلا روی قیمت سر خورده است و درضمن روندها از میانگین‌ها ضعیف‌تر هستند. البته تحلیلگران معتقدند، موضوع خط روند، خیلی کمک به بالا رفتن قیمت نمی‌کند؛ به خصوص اینکه فعلا قیمت روی آن سر می‌خورد. در این بین نگاهی به میانگین 20 هفته گذشته نشان می‌دهد، قیمت درحال استراحت است. استراحتی که به دنبال آن ریزش مجدد را تجربه خواهد کرد. 

به باور تحلیلگران وابستگی ارزها در بازار منجر می‌شود؛ در ایران به دنبال ریزش بیت کوین و در نتیجه افزایش تقاضا برای دلار و تتر، قیمت دلار و تتر نیز رشد کند. یک فعال حوزه رمز ارز به اکوایران گفت: اصولا بالا رفتن و پایین آمدها بیت کوین با دلار و تتر بی ارتباط نیست. حال در شرایط کنونی که قیمت دلار و تتر رو به بالاست پیش‌بینی می‌شود، ریزش بیت کوین قطعی باشد. او دلیل این موضوع را گذشته از موضوعات تکنیکال و فاندامنتال، تجربه‌ای خواند.