به گزارش اکوایران، در حالی که مرکز مبادله ارز و طلا چندین روز است که قیمت دلار را بدون تغییر نشان می‌دهد، امروز اسکناس آمریکایی در نرخ توافقی صرافی‌های مجاز در آستانه تغییر کانال قرار گرفته و به مرز ۴۳ هزار تومان رسیده است.

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران همچنان عدد ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

قیمت یورو در مرکز مبادله ارز و طلا با افزایش نسبت به دیروز رقم ۴۳ هزار و ۵۹۰ تومان را نشان می‌دهد.

قیمت درهم امارات نیز مانند دلار در مرکز مبادله ثابت است و امروز هم ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان، ۳۹ هزار و ۶۸۷ تومان و ۹ هزار و ۹۶۶ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

همچنین قیمت دلار امروز چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر) بطور میانگین ۴۲ هزار و ۹۳۲ تومان اعلام شده و در برخی از همین صرافی ها به کانال ۴۳ هزار تومانی وارد شده است.

تا حوالی ظهر امروز هیچ عدد تازه‌ای برای قیمت یورو توافقی در سایت کانون صرافان درج نشده و همان قیمت ۴۵ هزار و ۶۰۰ تومانی دیروز نوشته شده اما روند امروز بازار نشان می‌دهد که یورو نیز افزایشی خواهد بود.

همچنین قیمت درهم امارات به صورت توافقی، بطور میانگین ۱۴ هزار تومان اعلام شده که افزایشی چشمگیر نسبت به دیروز را نشان می‌دهد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی کانال ۳۰ میلیونی را به سمت بالا ترک کرد و با قیمت میانگین ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وارد کانال بالاتری شد.

همچنین قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز به طور میانگین ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

تا حوالی ظهر امروز چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان حدود ۱۱ میلیون تومان اعلام شده است.