به گزارش اکوایران، امروز شنبه 28 مرداد ماه،  بازار ارز  تهران شاهد نوسان محدود  قیمت دلار  بود. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز تقریبا بین 48 هزار و 900 تا 49 هزار تومان به فروش رسید.

فعالان بازار می گفتند یکی از دلایل کم رمق شدن معاملات نقدی تهران ناشی از تعطیل شدن هرات بود. بازار ارز هرات امروز قیمت نقدی دلار را اعلام نکرد. قیمت دلار فردایی در این بازار نسبت به قیمت نقدی عصر پنجشنبه تقریبا رنج بود و در حول و حوش 48 هزار و 750 تومان به فروش رسید.

دلار جانی برای صعود ندارد؟

نرخ  حواله درهم  نیز امروز  نسبت به دو روز قبل نوسان قابل توجهی را ثبت نکرد و با 13هزار و 500 تومان به فروش رسید. دسته‌ای از معامله‌گران معتقدند به دلیل آخر ماه بودن و نبود پول در بازار  قیمت دلار  جانی برای افزایش ندارد. 

قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز و طلا 

 قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز یک کاهش جزئی دیگر را به ثبت رساند و عملا هم‌قیمت آخرین روز کاری هفته قبل است.

قیمت دلار امروز  شنبه 28 مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس پنج تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح 41 هزار و 315 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز کاهشی بوده و به یک کانال پایین‌تر رفته است. قیمت یورو  امروز  با افت 225 تومانی نسبت به روز گذشته در سطح 44 هزار و 928 تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 250 تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و  حواله درهم  نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 559 تومان، 40 هزار و 844 تومان و 10 هزار و 227 تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز کاهشی بوده که در یورو این نوسان مشهودتر است.

قیمت دلار امروز ‌شنبه 28 مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا ظهر امروز) با کاهش جزئی دو تومانی نسبت به روز کاری گذشته بطور میانگین 41 هزار و 315 تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با کاهش 101 تومانی یک کانال افت کرده و رقم میانگین 44 هزار و 973 تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل 13 هزار و 97 تومان اعلام شده که با کاهش 90 تومانی همراه شده است.

کاهش قیمت طلا و سکه 

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز با 2 میلیون و 292 هزار تومان به فروش رسید که کاهش تقریبا 12 هزار تومانی را نشان می‌دهد. سکه امامی هم‌ امروز در محدوده 27 میلیون و 800 هزار تومان نرخ گذاری شد که در مقایسه با دو روز قبل تقریباً 100 هزار تومان پایین آمده بود‌.