به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا افزایش دیروز را پس گرفته و بازهم در مسیر کاهشی قرار گرفته است.

قیمت دلار امروز، دو‌شنبه 20 شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی دو تومانی نسبت به روز قبل در سطح 41 هزار و 283 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز به موازات دلار، امروز نیز با کاهش 39 تومانی در سطح 44 هزار و 166 تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 241 تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نداشت.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 530 تومان، 40 هزار و 151 تومان و 10 هزار و 219 تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

سایت کانون صرافان از 14 شهریور ماه تا به امروز همچنان از دسترس خارج شده و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه امکان‌پذیر نیست.

اما قیمت دلار امروز ‌در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند، در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا 8 هزار تومانی در کانال 49 هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه کاهشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی یک کانال افت کرده و رقم 27 میلیون و 960 هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته حدود 200 هزار تومان کاهش داشته است.

قیمت نیم سکه نیز در اتحادیه طلا معادل 15 میلیون و 100 هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز معادل 10 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده است.