به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در مسیر کم‌شیب نزولی قرار دارد.

قیمت دلار امروز، سه‌شنبه 21 شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی تک تومانی نسبت به روز قبل در سطح 41 هزار و 282 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز امروز تغییر روند داده و با افزایش 181 تومانی در سطح 44 هزار و 347 تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 241 تومان بر تابلو درج شده است، رقمی که از طی ده روز گذشته بدون تغییر ماند.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 529 تومان، 40 هزار و 316 تومان و 10 هزار و 219 تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

سایت کانون صرافان از 14 شهریور ماه تا به امروز همچنان از دسترس خارج است و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه در این مرجع رسمی امکان‌پذیر نیست.

اما قیمت دلار امروز ‌در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا 8 هزار تومانی در کانال 49 هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز نیز کاهشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی که روز گذشته به کانال 27 میلیون تومانی وارد شده بود، امروز رقم 27 میلیون و 850 هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته حدود 180 هزار تومان کاهش داشته است.

قیمت نیم سکه نیز در اتحادیه طلا معادل 15 میلیون و 50 هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز معادل 10 میلیون و 150 هزار تومان اعلام شده است.