به گزارش اکوایران، بررسی قیمت سکه امامی در روز چهارشنبه حکایت از آن دارد که بازار سکه تهران دیروز دو نیمه متفاوت را تجربه کرد. در نیمه اول معاملات سه‌شنبه قیمت سکه به واسطه ریزش قیمت طلای جهانی در سراشیبی افتاد و سکه نه‌تنها مرز ۳۰ میلیون تومان را از دست داد بلکه تا پله هشتم کانال ۲۹ میلیون تومان هم پایین آمد.

در نیمه دوم اما کرمان به رنگ خون درآمد و ایران عزادار شد. پس از حمله تروریستی روز قبل گلزار شهدای کرمان قیمت دلار و سکه در معاملات پشت خطی صعودی شد. بنابر ادعای دسته‌ای از معامله‌گران قیمت دلار به مرز ۵۰ هزارو ۸۰۰ تومان نفوذ کرد و سکه امامی کانال ۳۰ میلیون تومان را که در نیمه اول روز از دست داده بود پس گرفت.

همچنین قیمت سکه امامی در معاملات‌پشت خطی چهارشنبه شب هم در مرز ۳۰ میلیون تومان به کار خود پایان داد. همین اتفاق باعث شد برخی از سکه‌بازان پیش‌بینی کنند که قیمت سکه امامی در روز پنجشنبه در مرز ۳۰ میلیون تومان معامله خواهد شد. البته برخی هم می‌گویند امروز تب هیجانی رشد قیمت‌ها کاسته خواهد شد و بازار ساز بار دیگر سد راه معامله‌گران افزایشی خواهد ایستاد.

تکنیکالیست‌ها معتقدند سکه امامی در حال حاضر مرز ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد. به‌عقیده این دسته سکه امامی به سقف کانال نزولی رسیده و مقاومت ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان سقف کانال یاد شده است. از سوی دیگر محدوده ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز نزدیک‌ترین حمایت سکه امامی است.