در روز یکشنبه همچنان قیمت حواله درهم تعیین‌کننده و لیدر بازار ارز بود. بر این اساس قیمت دلار همراه با درهم از مرز مقاومتی خود عقب نشست و پس از بالایی درهم در پایین حمایت شد. معامله‌گران تصور می‌کنند یکی از عوامل نوسان‌ساز کماکان قیمت درهم امارات است. آن‌ها معتقدند برای نزول بازار اول باید تکلیف قیمت درهم مشخص شود.  

دیشب در پشت خط یکشنبه آخرین تحولات نظامی منطقه مورد توجه معامله‌گران بود. گروهی از معامله‌گران نسبت به این اخبار واکنش داشتند و معتقد بودند که این اتفاقات بازار را موجب نوسان خواهد کرد. 

اما در مقابل گروهی از معامله‌گران معتقدند بازار نسبت به اخبار جنگی بی‌تفاوت شده است. از منظر آن‌ها بعد از جنگ غزه دو طرف نشان دادند که تنش‌ها را مدیریت می‌کنند و از گسترش آن پرهیز می‌کنند. بنابراین آن‌ها می‌گویند اثر اخباری که در بامداد امروز منتشر شده در بازار گذراست و عامل اصلی قیمت درهم امارات است.

به عقیده تحلیلگران فنی با کاهش قیمت بازار ارز و سکه در روزیکشنبه قیمت‌ها به مرز حمایتی مهمی رسیدند. از منظر آن‌ها تا زمانی‌که قیمت‌ها بالای این مرز باشند به نزول کمتر فکر می‌کنند. در مقابل اگر این سطوح حمایتی در بازار از دست بروند قیمت با شدت بیشتری کاهش خواهد داشت.

در بازار سرمایه یکشنبه همچنان شاهد خروج پول از صندوق‌های درآمد ثابت بورس بودیم. دیروز نزدیک به 650 میلیارد تومان پول حقیقی از این صندوق‌ها خارج شد.