بازار ارز در این هفته با شلوغی ثبت‌نام برای فراخوان ثبت نام ایران‌خودرو کار خود را آغاز کرد اتفاقی که رکود را در همه بازارها سنگین کرد، در شرایطی که رکود در بازارها حاکم بود ثبت نام خودروهای ایرانخودرو برای مردم جذاب شد زیرا اختلاف قیمت قیمت خودرو در بازار با درب کارخانه باعث ایجاد حاشیه سودی جذاب شده که صاحبان سرمایه را مجاب کرد تا شانس خود را برای خرید خودرو امتحان کنند.

بر اساس آمار غیر رسمی حدود یک میلیون نفر متقاضی عادی برای ثبت‌نام در طرح فروش ایران‌خودرو اقدام کرده‌اند که یک محاسبه سرانگشتی نشان می‌دهد که حدود ۲۳۰ همت نقدینگی از بازارها جذب طرح ایران‌خودرو شده است اتفاقی که دلیل رکود ابتدای هفته را تایید میکند. البته برخی تحلیلگران نسبت به حجم پول قابل توجه پارک‌شده در حساب‌های بانکی هشدار می‌دهند که می‌تواند پس آزاد شدن نظم سایر بازارها را به هم بریزد.

در این هفته مسعود پزشکیان رئیس جمهور چهاردهم موفق شد تا رأی اعتماد مجلس را برای تمامی وزرای پیشنهادی خود اخذ کند و در آخرین روز هفته اولین جلسه دولت چهاردهم با حضور وزرای جدید برگزار شد.

دلار تهران در پایان هفته در وضعیت بلوکه قرار گرفت که به رشد قیمت دلار پس از ثبت نام ایران‌خودرو کمک کرد.

در طول این هفته تتر تنها عضو بازار ارز و طلا بود که بازده منفی کسب کرد، انتظارات رکودی یکی از دلایل کاهش قیمت تتر در هفته جاری است، تتر در هنگامی که دلار روند صعودی به خود میگیرد بالاتر از دلار تهران معامله می‌شود ولی با توجه به نوسان ناچیز ۰.۱۷ درصدی دلار در این هفته، تتر در موقعیت رکودی قرار گرفت.‌ دلیل دیگری هم که تتر در این هفته بازدهی منفی خلق کرد رونق و افزایش هفتگی بیت کوین بود، غالبا در هنگامی که بیت کوین و بازار رمز ارز به طور کلی روند صعودی میگیرد، استیبل‌کوین‌ها مانند تتر با افزایش عرضه مواجه می‌شوند و تقاضای بیت کوین و سایر رمزارزها افزایش پیدا میکند، به همین خاطر رشد هفتگی بیت کوین در افزایش عرضه تتر و منفی شدن بازدهی آن بی‌تأثیر نبوده است.

در این هفته بازدهی درهم به ۰.۴۴ درصد رسید ولی در پایان هفته حباب درهم کاهش یافت و در بازه مثبت و منفی ۱۰۰ تومان قرار گرفت که نشان‌دهنده ثبات در معاملات درهم است.

در این هفته بیشترین بازدهی هفتگی توسط ربع سکه ثبت شد و رشد هفتگی ۴.۱ درصدی را ثبت کرد، سکه امامی هم با افزایش ۳.۱۵ درصدی در پله بعدی ایستاد.

طلای آب شده، نیم سکه و سکه گرمی هم به ترتیب رشد ۲.۹۹، ۲، ۱.۴ درصدی را ثبت کردند.

سکه گرمی تنها عضو بازار طلا و سکه بود که در این هفته حباب آن کاهش یافت، رکوردزنی اونس جهانی طلا در این هفته و رشد هفتگی ۱.۷ درصدی آن، عامل صعودی شدن اقلام طلا و سکه بود.

طلای جهانی پس از ثبت رکورد جدید وارد روند اصلاحی شده است که اگر این روند ادامه یابد می‌تواند بازار طلا را دستخوش تغییرات در هفته آتی کند. قرارگیری حباب درهم در محدوده منطقی منفی ۲۵ تومان و عقب‌ماندگی تتر از دلار هم نشان می‌دهد که دلار از جانب این دو یار خود سیگنال افزایشی دریافت نمی‌کند البته برخی با اشاره به سیاست الاکلنگی بازارساز در دلار و  طلای جهانی، احتمال افزایش دلار تهران در صورت اصلاح طلای جهانی را در ابتدای هفته آتی مطرح می‌کنند.