رضا شرفی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر پرداخت حق‌الزحمه ۱۰۶ میلیون تومانی به یکی از کارکنان این سازمان، بیان داشت: همان‌گونه که پیشتر بیان شده، این فیش مشتمل بر معوقات و بدهی‌ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۷ میلیون تومان از حقوق درج‌شده در فیش حقوقی مردادماه ۱۴۰۱، مجموع معوقات ۴ ماه فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال گذشته است. این معوقات ناشی از پرداختی علی‌الحساب، نسبت به میزان افزایش قانونی (ابلاغی شورای‌عالی کار) بوده که در موعد مقرر پرداخت نشده است.

مدیرعامل سازمان پسماند افزود: محل کار روزانه فرد موردنظر در مجموعه آرادکوه (آبعلی) مربوط به تفکیک زباله‌های عفونی و بیمارستانی است. نباید فراموش کرد این مجموعه، یکی از محیط‌های سخت و زیان‌آوری شغلی است. طبق رویه دریافت صعوبت کار و دیگر مزایای مصوب جهت استمرار فعالیت در چنین شرایطی ابلاغ شده است. ضمناً این فرد ۳۲ سال سابقه کاری داشته و هم‌چنین از خانواده معزز ایثارگران هستند.

شرفی با بیان آنکه «در راستای شفاف‌سازی و دفاع از زحمات همکارانم در مجموعه پسماند، آخرین فیش حقوقی مربوط به فرودین‌ماه ۱۴۰۲ را با اجازه ایشان، در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم»، تأکید کرد: علیرغم اعمال افزایش قانونی سال جدید، خالص دریافتی ایشان در فروردین‌ماه امسال، ۳۴میلیون و پانصدهزار تومان بوده است.

55422